TEPEBAŞI BELEDİYESİ'NDEN BİR YENİLİK DAHA


Teknolojiyi yakından takip eden Tepebaşı Belediyesi yeni bir uygulamaya daha imza attı. Dileyen yurttaşlar Whatsapp uygulaması üzerinden 0 532 131 30 32 numaralı hatla şikâyet ve taleplerini iletebilecek.

Üç yıla yakın bir süredir www.tepebasi.bel.tr adresinden canlı olarak istek şikâyet ve önerileri alan Tepebaşı Belediyesi yeni bir hizmetle daha vatandaşların hayatını kolaylaştırıyor. Tepebaşı Belediyesi tarafından yapılan açıklamaya göre kurulan 0 532 131 30 32 Whatsapp Talep Hattı ile vatandaşlar istek, öneri ve şikayetlerini daha hızlı bir biçimde yetkililere iletebilecekler. Yeni açılan hat ile ekipler vatandaşlar tarafından verilen adreslere daha kısa sürede ulaşarak hizmet verebilecek.

Öte yandan belediyenin web sitesinin sağ alt köşesinde bulunan canlı mavi masa hizmeti ile hafta içi 08.00-12.00 ve 13.00-17.00 saatleri arasında Mavi Masa personeliyle gerçek zamanlı görüşme sağlanabiliyor. Mesai saatleri dışında ise gönderilecek iletiler belediyeye mail olarak ulaşıyor. Bildiriler ile ilgili sağlıklı bir geri dönüş sağlamak açısından mail adreslerinin doğru ve eksiksiz belirtilmesi gerekiyor. Böylece yurttaşlar, belediye ile ilgili her türlü dilek-istek ve şikâyetleri için  444 44 26 no’lu mavi masa hattından veya “Canlı Mavi Masa” hizmetinden yararlanabiliyorlar.

iletişim Adres


Tepebaşı Belediyesi
Hizmet Binası

Hoşnudiye Mah. Şahin Cad. No:84
Tepebaşı / Eskişehir
0 (222) 211 40 00 0 (222) 320 88 88 bilgi@tepebasi.bel.tr

Rakamlarla Tepebaşı

Başa Dön