VATANDAŞLARIN ÇÖZÜM ORTAĞI "MAVİ MASA"


Tepebaşı Belediyesi, çözüm odaklı toplumsal belediyecilik anlayışı içerisinde hizmetlerini vatandaşlardan gelen talepler doğrultusunda şekillendiriyor.

Mavi Masa birimi ise vatandaşların Tepebaşı Belediyesi’nden beklentilerini, isteklerini, şikâyetlerini, öneri ve takdirlerini paylaşabilecekleri bir çözüm ortağı olarak göze çarpıyor.

Vatandaşlarla kurulan tüm iletişimin kayda alınarak doğru birimlere aktarılmasını sağlayan Mavi Masa, geri bildirimlerle vatandaşın işlemlerinin sonuçlanması sürecinde önemli bir köprü işlevi görüyor. Gelen müracaatlar, Strateji Geliştirme Müdürlüğü tarafından değerlendirilerek, birimler bazında kayıt altına alınıyor ve takibi eksiksiz olarak yapılıyor. Böylece benzer müracaatlar yapılmadan konu çözüme kavuşturulmuş oluyor.

Vatandaşlar, Tepebaşı Belediyesi Mavi Masa Birimi’ne 444 44 26 nolu telefondan ya da www.tepebasi.bel.tr adresinden ulaşabiliyorlar. Dileyen yurttaşlar belediyenin www.tepebasi.bel.tr adresinden canlı olarak istek şikâyet ve önerilerini de paylaşabiliyorlar.

Belediyenin web sitesinin sağ alt köşesinde bulunan hizmet ile hafta içi 08.00-12.00 ve 13.00-17.00 saatleri arasında Mavi Masa personeliyle gerçek zamanlı görüşme sağlanabiliyor. Mesai saatleri dışında ise gönderilecek iletiler belediyeye mail olarak ulaşıyor. Bildiriler ile ilgili sağlıklı bir geri dönüş sağlamak açısından mail adreslerinin doğru ve eksiksiz belirtilmesi gerekiyor.

iletişim Adres


Tepebaşı Belediyesi
Hizmet Binası

Hoşnudiye Mah. Şahin Cad. No:84
Tepebaşı / Eskişehir
0 (222) 211 40 00 0 (222) 320 88 88 bilgi@tepebasi.bel.tr

Rakamlarla Tepebaşı

Başa Dön