TEPEBAŞI'NDA EL EMEĞİ ÜRÜNLER GÖRÜCÜYE ÇIKTI
Tepebaşı Belediyesi
belde evleri ve deneyimli kafelerde eğitim alan kursiyerler, yıl boyunca
hazırladıkları el emeği göz nuru ürünleri düzenlenen sergilerde beğeniye sundu.
Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç da sergiyi ziyaret ederek
kursiyerlerle bir araya geldi, eserleri tek tek inceleyerek emeklerinden dolayı
kendilerini kutladı.
Tepebaşı Belediyesinin
vatandaşların sosyal yaşama katılımını desteklemek ve üretime katkı sunmalarını
sağlamak amacıyla hizmet veren belde evleri ile deneyimli kafelerde eğitimler
aralıksız sürüyor. Eğitimlere katılan kursiyerler, dönem boyunca hazırladıkları
birbirinden özel çalışmaları düzenlenen yılsonu sergilerinde ziyaretçilerin
beğenisine sundu.
Keskin Deneyimli Kafe, Esentepe
Belde Evi, Sütlüce Belde Evi ve Şirintepe Belde Evi’nden hizmet alan toplam 343
kursiyerin eserlerinin yer aldığı sergide; örgü, punch, giyim, iğne oyası,
tutkal hamuru, kırkyama, kağıt takı ve sepet yapımı, amigurumi ile oyuncak
tasarımı branşlarında hazırlanan el emeği ürünler sergilendi.
Sergiyi ziyaret eden
Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç da kursiyerlerle bir araya gelerek
hazırlanan çalışmaları inceledi. Kursiyerlerle sohbet eden Başkan Ataç, ortaya
koydukları emek ve özveriden dolayı kendilerini tebrik ederek başarılarının
devamını diledi. Başkan Ataç kursiyerlere şöyle seslendi:
“Belde Evlerimiz ve
Deneyimli Kafelerimiz, yalnızca eğitim verilen kurs merkezleri değildir.
Buralar; dostluğun kurulduğu, dayanışmanın büyüdüğü, insanların yeteneklerini
keşfederek yaşamın içinde daha güçlü biçimde yer aldığı çok kıymetli yaşam
alanlarıdır. Bugün burada sergilenen her eserde büyük bir emek, sabır,
yaratıcılık ve sevgi görüyoruz. El emeğiyle ortaya çıkarılan bu ürünler,
kursiyerlerimizin yıl boyunca gösterdiği özverinin en güzel karşılığıdır.
İnsanlarımıza olanak sağlandığında üretimin çoğaldığını, özgüvenin arttığını,
dayanışmanın ve mahalle kültürünün güçlendiğini bir kez daha görüyoruz.
Özellikle kadınlarımızın ve deneyimli hemşehrilerimizin sosyal yaşamın içinde
üretmeye, öğrenmeye ve paylaşmaya devam etmeleri bizim için çok değerlidir. Tepebaşı’nda
insanı merkeze alan sosyal belediyecilik anlayışımızla, vatandaşlarımızın
kendilerini geliştirebilecekleri ve mutlu hissedebilecekleri alanları
çoğaltmaya devam edeceğiz. Birbirinden güzel eserleri hazırlayan bütün
kursiyerlerimizi ve onlara emek veren eğitmenlerimizi yürekten kutluyor,
ellerine ve emeklerine sağlık diyorum.”